28
nov
2014

CRM rendszer megoldások profin

Screen Shot 2014-12-06 at 10.15.32Semmilyen program nem működhet jól, ami behatárolt, ami rugalmatlan és ami nem integrálható a már meglévő vállalati programokhoz. Azok a jó megoldások, amelyeket testre szabhatunk, ahol meghatározhatjuk, hogy milyen is legyen és amelyiket eggyé gyúrhatunk a már meglévő drága ügyviteli programunkkal és számlázási programunkkal. A CRM rendszer éppen ilyen. Jól integrálható, emellett óriási lehetőséget ad arra, hogy a saját igényünk szerint alakítsuk ki. A rendszer a legfontosabbat, az ügyfelet helyezi előtérbe. Minden ügyfélhez hozzárendeli az előzményeket, az aktuális rendelést, begyűjti az elégedettségi kérdőíveket, és figyel az esetleges reklamációkra is. Persze ehhez elengedhetetlen a jól felkészült call centeres munkatárs is, de a kettő ötvözetével fellendíthetőek a kis- és középvállalkozások értékesítési statisztikája. Az ügyfélközpontúság meghozza várt hatást, és egyre bővülni fog a vásárlói kör, egyre kevesebb lesz a lemorzsolódás és egyre több az újraértékesítés.

 

MINDEN VÉLEMÉNY SZÁMÍT!